۶ پاسخ

بنظرم آپتامیل بدی بهتره بیشتر نزدیک به شیر مادر تا نان

چرا نمیشه عزیزم منم میخام کمکی بدم

روزی دو بار بده عادت نکنه سینتو نگیره سعی کن تو خواب بدی

واسه وزن دهی عالیه اگه بهش بسازه

منم دارم نان ۱ میدم کمکی

حساسیت و رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی