۵ پاسخ

از هروقت دوس داری من از ۲ یا ۳ روزکی بهش دادم

نده بد سینه ای میکنه و بالاخره یکی رو انتخاب مکنه
من سر پسر اولم ک شیر نداشتم
دومی ک سینم قارچ گرف نتونستم شیر بدم
سومی هم ک میخاستم ل اون دوتا برسم کمکی دادم ولی شیر داشتم سینه بیشتر می‌خورد ولی سینه رو پس زد حالا جالب اینه هیچ کدوم از طعم های شیرخشکا رو دوس نداره همش دنبال این شیرخشک اون شیرخشکم 🫠

من آبتامیل میدم از ۳روزگی دادم

کمکی رو هم از شب اول میتونی شروع کنی

اپتامیل سبک و نزدیک ب شیرمادر که یبوست و نفخ هم نگیره

سوال های مرتبط