دخترا شیر خشک نان یک خوبه؟؟

۷ پاسخ

خانما برا دخترم تو شش ماهس ند پیمانه شیر خشک بریزم تو چقد اب جوش تا الان استفاده نکردم نمیدونم

من میدم خبه

اره خوبه

آره خوبه من هم به بچم از همین شیر میدم

من نان میدادم دکتر شیرش رو‌عوض کرد

به دختر من که نساخت خیلی براش سنگین بود الان آپتامیل بهش میدم خوبه

اره وای خیلی چربه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان رضام 💛رستام🧡 مامان رضام 💛رستام🧡 ۵ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۸ ماهگی
مامان mamy nor مامان mamy nor ۹ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی