شیرخشک نان خوبه وزن دهیش؟؟؟

۳ پاسخ

من میدم خیلی خوبه از همه لحاظ

من دادم اصلا خوب نبود همش یبوست میگرفت

من ميدم از روز اول. معموليه وزن دهيش.

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی