خانما شیرخشک نان۱ خوبه وزن دهیش؟

۲ پاسخ

عالی عالی پسرمن تو دوماهگیش بردم واکسن بزنه ۷ کیلو شده بود با قد۶۰
ولی حساسیت داشت دکتر نان اچ آ گفت بگیربخوره

اره من استفاده میکردم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان امیر سام❤️🧿 مامان امیر سام❤️🧿 ۹ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی