شیرخشک نان اوپتی پرو خوبه ؟؟

۵ پاسخ

شیرخشک نان خیلی خبه

من کم‌کم‌میدم مثلامیگن ۳ساعتی ۱۲۰ نمیخوره یباره همشو یعنی نمیتونه ...پس هر۱ساعت ۴۰تابهش میدم

نه تا ۱ماه میگرفت بعدش دیگه نگرقت فقط شیشه رو عاشقش شد😂

اولا روزی دوسه بار ولی حالا گاهی روزی یبار وگاهی ۲روزی یبار معدش اوکیه سازگار بود باشیرنان

اره من ازش راضیم وزن دهیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نجوا مامان نجوا ۵ ماهگی