۳ پاسخ

من اوپتی پرو میدم از بدو تولد و راضیم فعلا

خانما من بچم 7روزشه هروقت شیر میخوره پی پی می‌کنه هم شیر خودم میدم هم شیر خشک مشکل نداره

من نان اپتی پرو به عنوان کمکی میدم
شنیدم وزن دهیش خیلی خوبه اگه به بچه بسازه

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۵ ماهگی
مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۳ ماهگی