۴ پاسخ

سوپرامیل اگ بسازه خیییلی بهتره من چند تا دکتر پرسیدم‌میگفتن سوپرامیل تو شیرخشکا از همه کامل تره

باید ببینی کدوم بهش میسازع به پسر من نان و ببلاک نساخت الان سوپرامیل میدم

دخترمن تایک هفته پیش نان اوپتی پرومیخوردوزنشم خوب پیش میرفت دیگه دکترگفت حساسیت داره اچ ا نوشت

نان بهتره
کلا راحت تر پیدا میشه

سوال های مرتبط