سوپرامیل اگ بسازه خیییلی بهتره من چند تا دکتر پرسیدممیگفتن سوپرامیل تو شیرخشکا از همه کامل تره
باید ببینی کدوم بهش میسازع به پسر من نان و ببلاک نساخت الان سوپرامیل میدم
دخترمن تایک هفته پیش نان اوپتی پرومیخوردوزنشم خوب پیش میرفت دیگه دکترگفت حساسیت داره اچ ا نوشت
نان بهتره
کلا راحت تر پیدا میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.