۳ پاسخ

به بچه من نساخت من ببلاک میدم

منم به دخترم خونه تا الان خوب بود واسش

خیلی وزن دهی خوبی داره من بچم اوکی بود فقط یبوست میاره که من قطره پروبیوتیک میدم با اون دستشویی میکنه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی
مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۴ ماهگی
مامان نجوا مامان نجوا ۵ ماهگی