۵ پاسخ

من نان میدم و روزی دوبار و یا بیشتر مدفوع میکنه

منم نان میدم بهشم میسازه

من خودم از اول اوپتی پرو دادم تا الان راضی هستم الآنم روزی ۲ـ۳ هم شکمش کار می‌کنه یوبس هم نشده خوب هم میخوره اذیت نشده

به دختر من میسازه فقط بعضی وقت ها دو روزی یبار دستشویی میکنه

نان سنگینه یبوست واسه بعضی نوزادام میاره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۴ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۴ ماهگی
مامان نجوا مامان نجوا ۵ ماهگی