نظرتون راجع به شیرخشک نان یک اوپتی پرو چیه؟؟؟؟

۲ پاسخ

منم که الان هفته اوله همینو میدم کنار شیر خودم

والا منم میدم مشکلی نداره برای وزن گیری عالیه

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان نجوا مامان نجوا ۵ ماهگی