نان یک اوپتی پرو چجوریه

۳ پاسخ

من ۳تابچهام خوردن ساخته و عالیه

شیرخشک معمولی نان اوپتی پرو هست من برا دخترم استفاده میکنم خوبه اما شما باید ببینی برا نینیت میسازه یا نه

من میدم به بچم بهش میسازه وزن دهیشم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۴ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی
مامان نجوا مامان نجوا ۵ ماهگی