خانوما ب نی نیم شیرخشک نان اوپتی پرو میدم خوبه این چی معروفی میکنین

۲ پاسخ

من ببلاک دادم دو روز دیدم مدفوعش سفت شد و چسبناک اپتامیل دادم مدفوعش خیلی با باد شکم بود بعد نان هم در کنارش میدم

1 هفته 10 روز بده اگه بهش ساخت همینو ادامه بده یا یکی دو روز مشخص نمیشه
ولی درکل نان اگه به بچه بسازه بهترین شیره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۴ ماهگی
مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۴ ماهگی