سنگینه شاید دل درد بشه من ب دخترم دادم اون اوایل میاوردش بالا
سنگینه مزش هم زیاد خوب نیست همه بچه ای دوسش نداره ممکنه نگیره
اره خوبه فقط با سرنگ یا قطره چکان بهش بده
منم مثل شما بودم قرص لاکتاول به محض زایمان روزی دوتا اصلا هم به بچه شیرخشک نده ک سینه تو نمیگیره دیگه باید خودش مک بزنه تا شیر بیاد
چرا خودت مگه نمیخوای شیر بدی؟
صبر میکردی اگ خودت نداشتی بعد از دکتر میپرسیدی میخریدی
اره به بیشتر بچه ها میسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.