ایا شیر خشک نان خوبه ؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

با وزن کم

نه سنگینه یوبس میشع

من نان میدادم پسرم بی میل میخورد الان اپتامیل میدم خیلی بهتر میخوره

بده اگ یبوس شد تو شیرش ی قاشق چای خوری روغن زیتون بریز

مرسی

اره عالیه

من دخترم وزنگیریش و همه چیش عالیه خدارو شکر اما خب همش شیر میخاد و ب سینم وصله برا همین ب متخصص گفتم گفت روزی ی وعده مشکلی نداره

اگه یبوست نداره خوبه

اگ یبوست نیاره عالیع
من ی ماه دادم بعدش بست شکمش
عوض کردم

آره عزیزم

بعنوان کمکی ؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان 🩷دیانا🩷 مامان 🩷دیانا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۸ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی