آپتامیل.نان من دادم سه روزبعدش همروبالاورد.ولی اپتامیل خیلی سبک وخوبه
من اپتامیل میدم البته کمکی بنظرم بهتره به دختر اولم نان دادم نمیخورد
منم حس میکنم نان سنگینه دخترم میخوره خیلی زور میزنه برای دفع ولی میگن عادیه همه نوزادا زور میزنن
اپتامیل خیلی خوبه من میدم پسرم راضیم خیلی
نان سنگینه و یبوست میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.