شیرخشک نان خوبه یا آپتامیل

۵ پاسخ

آپتامیل.نان من دادم سه روزبعدش همروبالاورد.ولی اپتامیل خیلی سبک وخوبه

من اپتامیل میدم البته کمکی بنظرم بهتره به دختر اولم نان دادم نمی‌خورد

منم حس میکنم نان سنگینه دخترم میخوره خیلی زور میزنه برای دفع ولی میگن عادیه همه نوزادا زور میزنن

اپتامیل خیلی خوبه من میدم پسرم راضیم خیلی

نان سنگینه و یبوست میاره

سوال های مرتبط

مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه🤍🍒 مامان پناه🤍🍒 ۷ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۸ ماهگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی