شیر خشک ببلاک خوبه یا اپتامیل؟

۵ پاسخ

ببلاک کجاییه؟

جفتش هم خوبه باید ببینی به بچه کدوم میفته و اذیتش نمیکنه من امتحان کردم جفتشون ولی یبوستش کرد و کم می‌خورد الان نان میخوره براش خیلی خوبه

اپتامیل

پسره من اپتامیل نخورد مزه اهن میداد ولی نان شیرینه اونو میخوره

من آپتامیل استفاده میکنم برای دخترم راضیم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان پناه🤍🍒 مامان پناه🤍🍒 ۷ ماهگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان امیر علی 💙 مامان امیر علی 💙 ۱۶ ماهگی
مامان سورنا🩵 مامان سورنا🩵 ۱ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی
مامان عبدالرزاق سپاهی مامان عبدالرزاق سپاهی ۱۶ ماهگی