ببلاک کجاییه؟
جفتش هم خوبه باید ببینی به بچه کدوم میفته و اذیتش نمیکنه من امتحان کردم جفتشون ولی یبوستش کرد و کم میخورد الان نان میخوره براش خیلی خوبه
اپتامیل
پسره من اپتامیل نخورد مزه اهن میداد ولی نان شیرینه اونو میخوره
من آپتامیل استفاده میکنم برای دخترم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.