مامانا شیرخشک آپتامیل خوبه یا ببلاک

۵ پاسخ

من بیومیل دادم ۲۰ماه

من اول ببلاک دادم خیلی دلدرد ونفخ داشت دکترگفت آپتامیل بده الان خوبه خداروشکر دیگه دلپیچه نداره

من بیومیل میدم الان شهرستانم و بیومیل پیدا نمیشه فقط ببلاک تونستم بگیرم نمی‌دونم بهش میسازه یانه نمیدونم چیکار کنم خیلی استرس دارم

من اپتامیل میدم

بستگی داره کدوم ب بچت بسازه

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان پناه🤍🍒 مامان پناه🤍🍒 ۷ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان چشام💜 مامان چشام💜 ۱۰ ماهگی