مامانا شیرخشک ببلاک خوبه یا آپتامیل

۶ پاسخ

نان من ویتامیناشو با اپتامیل و ببلاک مقایسه کردم خیلی بهتر بود

سلام منم ببلاک میدم خوبه. نان میگن سنگینه

اپتامیل پرونوترا کم پیدا میشه ما ک دیگ کلافه شدیم از بس میگردیم

ولی از این دوتا بهتر نانه

زیاد فرقی باهم ندارن خوبن دوتاشونم ولی آپتامیل پرونوترا به پسر و دخترم اصلا نمیوفتن، دوتاشونم دل درد میشن

ب نظرم با دکتر مشورت کن که مختص نینیت بهت معرفی کنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان پناه🤍🍒 مامان پناه🤍🍒 ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی