شیر خشک آپتامیل خوبه یا ببلاک ؟؟؟

۶ پاسخ

من ببلاک میدم راضیم

من ببلاک میدم وزن دهی خوبی داره مزه اش هم خوبه تقریبا با آپتامیل فرفق مزه ندارند

باید ببینی میسازه یا نه شاید نخورد امتحان کن
دختر دومی من شیرخشکی بود بیومل نخورد نان هم نساخت آپتامیل دادم

آپتامیل خوبه
ولی باید یه هفته امتحان کنی ببینی به بچه میسازه یا نه
ببلاک نمیدونم . نان سنگینه و چرب

من ببلاک میدم راضی ام

بستگی داره چی با بدن بچه بسازه من ببلاک دادم نساخت باهاش الان نان میدم اپتامیل رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان پناه🤍🍒 مامان پناه🤍🍒 ۷ ماهگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان عبدالرزاق سپاهی مامان عبدالرزاق سپاهی ۱۶ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری