من ببلاک میدم راضیم
من ببلاک میدم وزن دهی خوبی داره مزه اش هم خوبه تقریبا با آپتامیل فرفق مزه ندارند
باید ببینی میسازه یا نه شاید نخورد امتحان کن
دختر دومی من شیرخشکی بود بیومل نخورد نان هم نساخت آپتامیل دادم
آپتامیل خوبه
ولی باید یه هفته امتحان کنی ببینی به بچه میسازه یا نه
ببلاک نمیدونم . نان سنگینه و چرب
من ببلاک میدم راضی ام
بستگی داره چی با بدن بچه بسازه من ببلاک دادم نساخت باهاش الان نان میدم اپتامیل رو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.