شیرخشک آپتامیل خوبه یا ببلاک؟

۷ پاسخ

آپتامیل عالی بوده تا الان خداروشکر

اپتامیل خوبه

آپتامیل👌

یه مدت دخترم اپتامیل شماره یک میخورد خیلی خوب بود وزن گیری بچه کمک می‌کنه

آپتامیل

خیلیا میگن آپتامیل

نان خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه🤍🍒 مامان پناه🤍🍒 ۷ ماهگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان امیر علی 💙 مامان امیر علی 💙 ۱۶ ماهگی
مامان سورنا🩵 مامان سورنا🩵 ۱ ماهگی
مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان چشام💜 مامان چشام💜 ۱۰ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی