خانما شیرخشک نان خوبه یا ببلاک

۴ پاسخ

من ببلاك اچ آ به دخترم ميدم دكتر براش نوشته چون حساسيت داره ، بهتره دكتر براتون تجويز كنه

من پسرم شبانه روز درحال گریه هستش چون نارسم بدنیا اومد بعد سنو گرفتیم سنگ داره خیلی اذیته رفلاکسم داره بالا میاره از دماغض می‌زده بیرونه واسه همون فرق نمیکنه در هر صورت گریه می‌کنه دیگه تا شش ماه تحمل می‌کنه ولی دکتر گف وقتی وزن بچه خوب باشه اشکال نداره انقد گریه می‌کنه چون درد داره

ببلاک

نان بهتره وزن دهیشم عالیه فقط همین نفخ ورفلاکس داره پسرم ولی بازم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی
مامان سورنا🩵 مامان سورنا🩵 ۱ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۹ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان لیدیا مامان لیدیا ۱۰ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری