خانما شیرخشک ببلاک خوبه

۵ پاسخ

عالیه

گیگوز بهتره

من تا یک ماهگی دادم ولی دیگ بهش نساخت عوض کردم نان گرفتم

اره شنیدم سبکه منم ببلاک میدم

کوروشو اسهال کرد

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان سورنا🩵 مامان سورنا🩵 ۱ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۳ ماهگی
مامان به زیما🫧🤍 مامان به زیما🫧🤍 ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی
مامان شاهان♥️👶 مامان شاهان♥️👶 ۴ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۱ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی