خانما ببلاک خوبه یا اپتامیل ؟؟؟

#شیر خشک #شیر #کولیک #نوزاد

۶ پاسخ

من اپتامیل دادم دلدردونفخ گرفت الان هیچی نمیدم تاوقتی ببرم دکترازش بپرسم چی خوبه فقط شیرخودم

بستگی به بچه داره به هربچه ای یچی میسازه.دختره من هم ببلاک خورد هم آپتامیل ولی ببلاک بهش نساخت آپتامیل بهتر بود

ببلاک چرته اپتامیل خوبه اگ پیدا شه

آپتامیل خیلی خوبه ولی گیرنمیادمن نان میدم بچم خوبه

من آپتامیل دادم ببلاک هم دادم دوتاش خوبه ولی ببلاک حس میکنم بهتره

اپتامیل سخت پیدا میشه ببلاک خوبه

سوال های مرتبط

مامان سورنا🩵 مامان سورنا🩵 ۱ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان پناه🤍🍒 مامان پناه🤍🍒 ۷ ماهگی
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان امیر علی 💙 مامان امیر علی 💙 ۱۶ ماهگی