۴ پاسخ

من اپتامیل دادم بهش نساخت دارم نان بهش میدم خوبه

آپتامیل مشابه شیرمادر شیرخشک سبکیه. تازه برای بچه های حساسه
اگه از اول آپتامیل بدی خیلی خوبه

من ببلاک دادم به دخترم نساخت بهش
آپتامیل میدم راضیم خیلی شیر خشک خوبیه

بین این دو آپتامیل به نظرم ولی مونده به نوزاد

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی