۳ پاسخ

اپتامیل به شیر مادر نزدیکه نان هم زود وزنو میبره بالا با یه دکتر مشورت کن

اپتامیل طعمش نزدیک به شیر مادره

سلام من اپتامیل میدم البته خودم خیلی شیرم کمه

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی