مامانا شیر خشک برا ی نوزاد نان خوبه یا آپتامیل؟؟

۷ پاسخ

من ک پرسیدم دکتر گف فرقی ندارن فقط نان بهتر پیدامیشه تا اپتامیل

خیلی راحت تر هم پیدامیشه نان

نان میدم وزن گیری راضیم

منم آپتامیل شنیدم بستگی به بچه داره کدوم روش بیوفته

من اپتامیل میدم وزنشم خوب میره جلو

من از اول اپتامیل ساده میدم خیلیم راضیم

برا دختر من نان نساخت از دیروز اپتامیل میدم فعلا ک مشکلی پیش نیومده

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۱۲ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی