من ک پرسیدم دکتر گف فرقی ندارن فقط نان بهتر پیدامیشه تا اپتامیل
خیلی راحت تر هم پیدامیشه نان
نان میدم وزن گیری راضیم
منم آپتامیل شنیدم بستگی به بچه داره کدوم روش بیوفته
من اپتامیل میدم وزنشم خوب میره جلو
من از اول اپتامیل ساده میدم خیلیم راضیم
برا دختر من نان نساخت از دیروز اپتامیل میدم فعلا ک مشکلی پیش نیومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.