۵ پاسخ

من اپتامیل میدم خوبه

اپتامیل به بچه من وزن نداده
الان نان دارم میدمش هشتم قراره برم بهداشت وزنش کنم نمی‌دونم خوب بوده براش یا نه

بچه من نان بهش ساخت

باید ببینی کدوم به بچت میوفته

منم همین سوال دارم تازه اپتامیل شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری