سلام وزن دهی شیر خشک نان خوبه یا اپتامیل

۴ پاسخ

من اپتامیل میدم راضیم

من نان به بچم دادم یبوست گرف

بستگی داره کدوم بسازه

من نان میدم و خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی