۴ پاسخ

همه شیر خشک ها کاریشون یکیه
فقط باید ببینی کدوم به بچت میسازه

من نان میدادم وزن دهی انچنانی برام نداشت اپتامیل بهتره

من اپتامیل میدم راضیم

همه شیرخشکا مثل همه هیچ کدوم به وزن دهی ربط نداره بستگی به خود نی نی داره

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🩷 مامان تو دلی🩷 ۳ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی