خانوما وزن دهی نان خوبه یا آپتامیل

۵ پاسخ

من نان اوپتی پرو میدم راضی نیستم میخوام اپتامیل بدم

نان
ولی کلا پرخوری بچس

نان
من اپتامیل میدادم وزن نگرفت دکتر عوض کرد نان نوشت

من اپتامیل میدم راضیم از وزن دهیش

انگار میگن نان

سوال های مرتبط

مامان ممم مامان ممم ۱۷ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خدا ♥️ مامان معجزه خدا ♥️ ۴ ماهگی
مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی
مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی