نان خوبه آیا آپتامیل برای وزن دهی🛑

تصویر
۹ پاسخ

من اپتامیل میدم
وزنش عالیه

نان خوب‌نیس

آپتامیل

نان ندادم ولی اپتامیل خیلی خوب وزن میده

من بچم با اپتامیل وزن نگرفت الان یکم با ببلاک بهتره
دلم میخواد برای ۶ ماه دوم سوپرامیل بدم

اپتامیل

اپتامیل پرونوترا
بگیر براش وزن دهی عالیه
بعدش مکمل هم هست پر از اهنه
این اپتامیل ساده وزن دهی خوبه ولی پر چربش بهتره در از اهنه
اگه دوست داری اون رو برا بچت بخر

عمم واسه پسرش نان میدادوزنش نمی‌رفت بعداپتامیل وزنش خوب میره

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان ممم مامان ممم ۱۷ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی
مامان تو دلی🩷 مامان تو دلی🩷 ۳ ماهگی
مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی
مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی