۳ پاسخ

برای بچه من نان خیلی خوب حودشم دوست دارا، ببلاک میدم نمیخوره

بستگی داره کدوم به بچه بسازه دختر من نان اوپتی پرو میخوره وزن دهیش هم خوبه راضیم

اپتامیل بهتره

سوال های مرتبط

مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی