سلام مامانا وزن دهی نان اپتی پرو چحوریه خوبه ؟؟؟

۲ پاسخ

باشه ازم بپرس میگم نه یبوست نشد

من به عنوان کمکی میدم روزی دوبار ...همه میگن عالیه ولی من هنوز از وزنش خبر ندارم یه هفته دیگه میبرم بهداشت

سوال های مرتبط

مامان آروین آیلین جون مامان آروین آیلین جون ۱ سالگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی