شیزخشک نان اپتی پرو وزن دهیش خوبه؟

۵ پاسخ

من ببلاک میدم وزن بچم تغییرنکرده الانومیخام نان شروع کنم براش ببینم چجورمیشه

تا چهار ماهگی پسرم هر ماه ی کیلو اضافه کرده خوبه الحمدالله

اره من خیلی راضیم

آره عزیزم من خیلی راضی ام

من کامفورت میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آروین آیلین جون مامان آروین آیلین جون ۱ سالگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی