وزن دهی آپتامیل خوبه یا نان؟

۶ پاسخ

اپتامیل خیلی وزن دهیش خوب نیست ولی شیر خوب و زود هضم هست.
اپتامیل پرونوترا بده وزن دهیش عالیه

موندع ب بچه بسازه

منم اپتامیل میدم اما هیچ وزنی ندارع

من ابتامیل ساده میدادم راضی نبودم .ولی پرونترا میدم عالیه وزن دهیش .

نان

آپتامیل شیر خوبیه من میدم ولی وزن دهیش زیاد نیست

سوال های مرتبط

مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی
مامان تو دلی🩷 مامان تو دلی🩷 ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا ♥️ مامان معجزه خدا ♥️ ۴ ماهگی
مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی
مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی