نان وزن دهی بهتر داره یا اپتامیل؟؟

۵ پاسخ

شیرخشک کلا وزن دهیش خوبه اگ بچه رشدش خوب باشه عزیزم

من از نان راضی بودم ولی نمیدونم چرا بچم‌یهو نخورد دیگه

نان

پسر من با اپتامیل بیشتر وزن گرفت ولی نان معروفه

باید ببینی به بچه کدوم میوفته

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ممم مامان ممم ۱۷ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی
مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی
مامان تو دلی🩷 مامان تو دلی🩷 ۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی