من نان میدم
من نان میدم سلین با اشتها هم میخوره
نان.
نان خیلی به دختر من افتاده
نان نفاخه دكتر گف اصلا ندید
اپتامیل واسه نوزادایی که کولیک دارن خیلی بهتره سبکه
فرقش همینه هر دوتا خیلی خوبن اگه بیوفته من هم اپتامیل پی دی اف دادم هم نان پی دی اف هر دو مثل هم بودن ولی اپتامیل باعث میشد خوب بخابه برای کولیک خوب بود نان سنگین تره برای وزن بهتره
ولی پی دی اف مثل همن وزن دهیشون چون مخصوص وزن دهی هستن
گیگوز عالیه
اپتامیل میدم با اینکه بچم رفلاکس شدید داره وزن دهی نرمال رو داره
من هردو شو دادم نان خیلی خوبه
اپتامیل میدم راضیم
nan
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.