نان زیاده عوضش اپتامیل هم برای سیستم ایمنی عالیه
نان خیلی وزن دهی داره ولی به هر رچه ای نمیسازه
مونده کدوم یکی بسازه گیگوز اونقدر برای دخترم خوب بود یک ماه تقریبا ۱/۵کیلو اضافه کرد اما بخاطر حساسیت گاوی قطعش کردم حیف شد ..کلی هم خریده بودم فروختم ..ببین کدوم میسازه
نان فکر کنم بیشتره
من به دخترم اپتامیل میدم وزن دهیش نرماله نه خیلی زیاد نه کم
الان دختر من تو ۵ روز ۳۰۰ گرم اظافه کرده نان بهش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.