نان وزن دهی خوبی داره یا اپتامیل

۵ پاسخ

نان زیاده عوضش اپتامیل هم برای سیستم ایمنی عالیه

نان خیلی وزن دهی داره ولی به هر رچه ای نمیسازه

مونده کدوم یکی بسازه گیگوز اونقدر برای دخترم خوب بود یک ماه تقریبا ۱/۵کیلو اضافه کرد اما بخاطر حساسیت گاوی قطعش کردم حیف شد ..کلی هم خریده بودم فروختم ..ببین کدوم میسازه

نان فکر کنم بیشتره
من به دخترم اپتامیل میدم وزن دهیش نرماله نه خیلی زیاد نه کم

الان دختر من تو ۵ روز ۳۰۰ گرم اظافه کرده نان بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان ممم مامان ممم ۱۷ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۷ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی
مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی