نان شیرخشک قدیمی و خوبیه خیلیم چربه و وزن دهی خوبی داره من اپتانیل گرفتم به بچم نساخت خیلی هم بوی گند ماهی میداد حال ادم بهم مبخورد نمیدونم بعضیا چجوری میدن
نان.
والا من ک اپتامیل دیگه پیدا نکردم نان گرفتم
من هم نان دادم هم اپتامیل
نان انگار وزن دهیش بهتره ولی دخترم یبوست میشد
ولی اپتامیل سبک تره وزن دهیشم بد نیست
اپتامیل خیلی خوبه منم میدم راضیم
نان
ناننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.