نان بهتره یا اپتامیل بابت وزن دهی

۷ پاسخ

نان شیرخشک قدیمی و خوبیه خیلیم چربه و وزن دهی خوبی داره من اپتانیل گرفتم به بچم نساخت خیلی هم بوی گند ماهی میداد حال ادم بهم مبخورد نمیدونم بعضیا چجوری میدن

نان.

والا من ک اپتامیل دیگه پیدا نکردم نان گرفتم

من هم نان دادم هم اپتامیل
نان انگار وزن دهیش بهتره ولی دخترم یبوست میشد
ولی اپتامیل سبک تره وزن دهیشم بد نیست

اپتامیل خیلی خوبه منم میدم راضیم

نان

ناننن

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی