۱ پاسخ

نمبدونم والا من نان میدادم سنگین بود الان آپتامیل گرفتم خدا کنه خوب باشه وزن بده البته کمکی فقط شبا یه وعده میدم نمیخوره بچم دوست نداره

سوال های مرتبط