نان شنیدم سنگینه
من برا دختر اولم نان و ببلاک امتحان کردم نخورد دیگه تلاش نکردم برا دومی آبتامیل گرفتم خوشمزه اس میخوره تازه دختر اولیم میریزه تو دستش میخوره
آپتامیل
پسر من از اول نان دادم خداروشکر خوبه مشکلی هم نداره
من هرچی میگردم اپتامیل پیدا نمیکنم اگ پیدا کردی تو داروخونه ای ب منم بگو گلم🙏
اپتامیل
اپتامیل به همه بچه ها میسازه
آبتامیل سبکه و به شیر مادر نزدیکتره
دختر من نان میخوره مشکلی نداره . اپتامیل قبول نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.