خانوما شیر خشک نان خوبه یا اپتامیل

۷ پاسخ

نان سنگین
اپتامیل یکم تلخه و هیچ مزه ای نداره
اپتامیل چند نوع هستن ک ب بعضی بچه تا میسازن ب ای بعضی ها یا دلشون درد میادیا بدنشون میریزه بیرون من همش امتحان کردم نساخت

ولی ببلاک خیلس نرم و سبک
آلتراهم خوبه من میدم میخوای این دوتا راامتحان کن

آپتامیل فوق لادس
نان به بچم اصلا نساخت
اماآپتامیل وزن گرفت وتپل شد

من از بدو تولد نان دادم و میدم هیچ مشکلی نداشت پسرم اپتامیلو دوس نداشت یبوستم شد باهاش

من نان کامفورت دادم

نمیدونم من نان دادم چند روزه بچم اسهال شده

نان خیلی سنگینه به هر بچه ای نمیسازه

میگن اپتامیل نزدیکترین شیر به شیر مادره
نان سنگینه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۱۲ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی