خانما شیرخشک نان خوبه یا ببلاک

۵ پاسخ

بستگی داره چه شیرخشکی به بچه ات بسازه به دختر من هیچ شیرخشکی نساخت جز ببلاک سعی کن ببینی چی میسازه به بچه ات کاری به بقیه نداشته باش چی میدن به بچه هاشون

من آپتامیل میدادم گیرم نیومد دگه الان ببلاک میدم خوبه بد نیس

دوتاش خوبه

من گیگوز میدم
ولی دکترش ببلاک کامفورتم پیشنهاد داده بود
ببین نان قندش زیاده بچه رو الکی پف میاره

آپتامیل میدم من

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی
مامان سورنا🩵 مامان سورنا🩵 ۱ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۹ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان لیدیا مامان لیدیا ۱۰ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری