خانوما شیر خشک نان خوبه یا ببلاک؟

۵ پاسخ

صدرصد ببلاگ

ببلاک

برا کمکی آپتامیل بده
یا گیگوز بده سبکتره

من ابتامیل میدم

من جفتشم امتحان کردم پسرم نان میخورد. اون موقع راضی بودم ولی الان دارم به دخترم ببلاک میدم فعلا بنظرم خوبه... البته هنوز نمیدونم یبوستم میاره یا نه ولی خوشمزه تر از نانه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 🥹💙 مامان امیرعلی 🥹💙 ۱۰ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۱۲ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی