۲ پاسخ

اگه نینی دلدرد و نفخ و کولیک داره ببلاک کامفورت، اگه هم کولیک داره هم رفلاکس داره سیمیلاک توتال کامفورت عالیه، نان کامفورت رو نمیدونم تستش نکردم ولی در کل شیرخشک نان فقط بچه رو پف میکنه

در کل نان میگن سنگینه کامفورتش نمی‌دونم .من ببلاک یک میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی