اگه نینی دلدرد و نفخ و کولیک داره ببلاک کامفورت، اگه هم کولیک داره هم رفلاکس داره سیمیلاک توتال کامفورت عالیه، نان کامفورت رو نمیدونم تستش نکردم ولی در کل شیرخشک نان فقط بچه رو پف میکنه
در کل نان میگن سنگینه کامفورتش نمیدونم .من ببلاک یک میدم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.