۴ پاسخ

اگ یبوست نیست ببلاک بگیر خیلی خوبه

برابچه های من دکتر ببلاک گفتم میدم اما یبوست میشن ولی خیلی خوب وزن گرفتن دکترگف دیگ عوض نکن

خوبه تو 40 روز 1300 اضافه کرده بود

کامفورت و نمیدونم ولی دختر من نان ای آر میخوره خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۴ ماهگی