سلام مامانا شیر خشک نان خوبه یا ببلاک؟

۴ پاسخ

ببلاک عالیه

من ببلاک میدم

نان خیلی سنگینه. اگه کولیک داره ببلاک بهتره چون هضمش راحت تره

هر کدوم که بخوره

سوال های مرتبط

مامان سام🫂💞

مسدودم مامان سام🫂💞 مسدودم ۱۱ ماهگی
مامان 💗💞هانا👶❤ مامان 💗💞هانا👶❤ ۱۱ ماهگی
مامان حسین کوچولو😍 مامان حسین کوچولو😍 ۱۰ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏✨🧸 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏✨🧸 ۵ ماهگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی