خانوما شیرخشک نان خوبه یا ببلاک

۹ پاسخ

من ببلاک میدم از اول خوبه

من نان میدم خیلی خوبه

من بهش نان میدم بهش افتاده عوض هم نکردم

من نان پسرم نخورد بد مزه بود براش اپتامیل چربیش بالا بود دل درد میشد ببلاک بهش ساخت

نان بهتره

قطعا نان

صد در صد نان قویتره ولی نساخت ببلاک

نان بهتره

آخرش ببلاک چون به هر بچه ای میخوره .
من نان.آپتامیل پرونوترا.گیگوز دادم بعد ببلاک بهش افتاد

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی
مامان 👣💙آرمان💙 👣 مامان 👣💙آرمان💙 👣 ۱۳ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏✨🧸 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏✨🧸 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۴ ماهگی