خانما کدوم شیر خشک خوبه نان یا ببلاک

۶ پاسخ

من ببلاک یک میدم به دخترم بهش ساخته خیلی خوبه

نان‌‌

هر کدوم که به نینی تون بسازه😊

من ببلاک میدم البتهARچون بالا میاره شیرمعمولیو
خداروشکر راضیم وزن و رشدش فعلا که خوب بوده

هر کی به بچش ی چیزی می‌سازه و بچش یچیزی و بهتر میخوره من نان داد یک ماهم صبر کردم هم کم میخورد الان بیومیل میخوره

من نان میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان فواد وفراز مامان فواد وفراز ۱۰ ماهگی
مامان سام🫂💞

مسدودم مامان سام🫂💞 مسدودم ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا🩵 مامان هدیه خدا🩵 ۱۳ ماهگی